Abonnementsvoorwaarden.

Artikel 1: Algemeen
1.1 In deze abonnementsvoorwaarden wordt aan de onderstaande termen de volgende betekenis toegekend: Abonnee: Diegene die met Hello Carwash een abonnementsovereenkomst heeft gesloten. Abonnement: De overeenkomst tussen Hello Carwash en de Abonnee tot het onbeperkt wassen van het voertuig tegen maandelijkse betaling onder de voorwaarden zoals hierna omschreven. Wasstraat: Hello Carwash.
1.2 Deze Abonnementsvoorwaarden zijn van toepassing op de rechtsbetrekking tussen de abonnee en Hello Carwash.
1.3 Hello Carwash behoudt zich het recht voor deze Abonnementsvoorwaarden te wijzigen. Hello Carwash stelt de Abonnee hiervan één maand voordat de wijziging van kracht wordt per e-mail dan wel per post op de hoogte en stuurt de Abonnee een nieuwe set voorwaarden toe. Hello Carwash mag er daarbij van uitgaan dat de Abonnee Hello Carwash van eventuele wijzigingen in adres, e-mailadres, telefoon dan wel rekeningnummer op de hoogte houdt, zoals bedoeld in artikel 11.1.

Artikel 2: Inhoud onbeperkt wassen abonnement
2.1 Het abonnement is voertuig en kenteken gebonden en niet overdraagbaar.
2.2 Onder onbeperkt wassen wordt verstaan dat de abonnee onbeperkt gebruik mag maken van de diensten zoals overeengekomen in het abonnement, mits er sprake is van normaal consumentengebruik conform artikel 5.2.
2.3 Het abonnement geeft het voertuig van de abonnee gedurende de looptijd van het abonnement recht op het onbeperkt wassen van het voertuig op de vestiging aan de Barckalaan 20 te Capelle aan den IJssel van Hello Carwash met inachtneming van het bepaalde in artikel 5.
2.4 Hello Carwash behoudt zich het recht voor een abonnement te weigeren aan personen met wie een eerder abonnement is beëindigd conform artikel 4.3.

Artikel 3: Duur van het Abonnement
3.1 Het abonnement wordt aangegaan voor een minimale abonnementsperiode van een maand, behoudens het bepaalde in artikel 4.3 t/m 4.5. Hierna zal het abonnement steeds worden verlengd voor een periode van een maand door middel van automatische incasso.
3.2 Het abonnement wordt opgezegd conform de artikelen 4.1 en 4.2.

Artikel 4: Opzeggen abonnement
4.1 Het Hello Carwash abonnement kan ten alle tijden worden opgezegd, nadat de abonnee heeft opgezegd, kan deze zoals overeengekomen gebruiken van de diensten tot het einde van de maandelijkse factureringsperiode. Voor zover toegestaan onder het toepasselijk recht, worden betalingen niet gerestitueerd en biedt Hello Carwash geen terugbetaling of tegoed voor gedeeltelijke lidmaatschapsperioden van Hello Carwash.
4.2 De abonnee kan het abonnement zelf beëindigen door op de website het annuleringsformulier in te vullen. Het account wordt automatisch afgesloten aan het einde van de huidige factureringsperiode. Opzeggen kan tevens door een schrijven te richten aan: Hello Carwash Barckalaan 20, 2909 VC Capelle aan den IJssel. Opzeggen via e-mail wordt als gelijkwaardig beschouwd, mits gericht aan abonnementen@hellocarwash.nl onder vermelding van de naam en het kenteken van de abonnee.
4.3 Hello Carwash behoudt zich het recht voor het abonnement per direct op te zeggen indien de abonnee: Hello Carwash onjuiste gegevens heeft verschaft, fraude pleegt in het gebruik van Hello Carwash of niet heeft voldaan aan de betalingsplicht in Artikel 7.
4.4 Indien het abonnement op grond van Artikel 4.3 is opgezegd en de minimale abonnementsperiode is nog niet verlopen, is de abonnee gehouden om een vergoeding te betalen voor de resterende minimale abonnementsperiode. De abonnee heeft geen recht op restitutie van reeds betaald abonnementsgeld.
4.5 In gevallen waarin het abonnement op grond van Artikel 4.3 is opgezegd, Hello Carwash zich het recht voor de voormalig abonnee te weigeren om een volgend abonnement af te sluiten.

Artikel 5: Gebruik van het abonnement
5.1 Het abonnement is alleen te gebruiken op de Hello Carwash vestiging gevestigd aan de Barckalaan 20 te Capelle aan den IJssel.
5.2 Onder normaal consumenten gebruik (fair use policy) wordt het volgende verstaan: Abonnement ‘Het Beste’: per maand maximaal 20x wasprogramma Het Beste per kenteken. Abonnement ‘Het Beste + Binnenreiniging’: per maand maximaal 20x wasprogramma Het Beste + 10x Binnenreiniging per kenteken.

Artikel 6: Prijzen
6.1 Hello Carwash behoudt zich het recht voor de prijs van het abonnement te wijzigen. Hello Carwash stelt de abonnee hiervan één maand voordat de prijswijziging van kracht wordt per e-mail op de hoogte.
6.2 Alle genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
6.3 Alle genoemde prijzen zijn in Euro’s en inclusief BTW.
6.4 Restitutie van het abonnementsgeld is niet mogelijk, ook niet bij storing, weersomstandigheden of enige andere oorzaak van tijdelijke sluiting van de wasstraat.

Artikel 7: Betaling
7.1 Het abonnementsgeld is maandelijks verschuldigd en wordt maandelijks via automatische incasso afgeschreven van de door abonnee opgegeven bankrekening. De eerste termijn dient direct via IDeal te worden betaald. Bij een niet tijdige betaling van het abonnementsgeld zijn wij genoodzaakt € 15,00 administratiekosten in rekening te brengen.
7.2 Door ondertekening van de abonnementsovereenkomst machtigt de abonnee Hello Carwash dan wel een door Hello Carwash aan te wijzen derde partij, tot incasso van het abonnementsgeld.
7.3 De abonnementskosten voor het abonnement en eventuele bijkomende kosten voor upgrades worden maandelijks afgeschreven van het door abonnee opgegeven rekeningnummer in laatste week voorafgaand aan de nieuwe maand. In sommige gevallen kan de betalingsdatum worden verschoven, bijvoorbeeld als een bedrag niet via de betalingsmethode afgeschreven kon worden.
7.4 Indien de incasso, om wat voor reden dan ook, storneert behoudt Hello Carwash zich het recht voor haar verplichtingen onder het abonnement op te schorten en het abonnement buiten werking te stellen. Het abonnement wordt weer in gebruik gesteld zodra de abonnee het volledig verschuldigde abonnementsgeld heeft voldaan. De abonnee heeft geen recht op restitutie van abonnementsgeld over de periode dat het abonnement buiten werking is geweest.
7.5 Gestorneerde betalingen van een eerder afgesloten abonnement kunnen niet aan de kassa van de wasstraat worden voldaan.
7.6 Indien de abonnee niet tijdig voldoet aan de betalingsverplichtingen voortkomend uit deze voorwaarden, zal Hello Carwash de daardoor ontstane incassokosten en eventuele rentekosten verhalen op de abonnee. Tevens zal Hello Carwash de betalingsvordering overdragen aan een door haar aan te wijzen incassobureau. De kosten die Hello Carwash redelijkerwijs zal moeten maken als gevolg van deze niet nakoming van de abonnee, komen voor rekening van de abonnee.
7.7 De abonnee voldoet alle betalingen in enkelvoudige maandelijkse termijnen. Afwijkende bedragen zullen worden teruggestort en zullen niet kwalificeren als geldende betaling.

Artikel 8: Wijziging kenteken
8.1 Een wijziging van het kenteken van het Hello Carwash abonnement dient zo spoedig gemeld te worden. Wijzigen kan door een e-mail te richten aan: abonnementen@hellocarwash.nl onder vermelding van de naam en het kenteken van de abonnee. De abonnee ontvangt uiterlijk binnen 7 werkdagen per email een schriftelijke bevestiging van de wijziging.
8.2 De abonnee kan eenmaal per kalendermaand kosteloos het kenteken wijzigen met een maximum van drie wijzigingen per kalenderjaar.
8.3 De abonnee heeft geen recht op restitutie van abonnementsgeld over de periode dat het abonnement niet kan worden gebruikt.

Artikel 9: Wijziging abonnement
9.1 Indien de abonnee het type abonnement of het aantal kentekens van het abonnement wilt wijzigen, dient de abonnee het huidige abonnement te annuleren en een nieuw abonnement naar keuze aan te schaffen. Hello Carwash is niet geautoriseerd om wijzigingen in het abonnement door te voeren die leiden tot aanpassingen van de abonnementskosten.

Artikel 10. Klantenservice
10.1 Voor vragen over deze abonnementsvoorwaarden, het gebruik van het abonnement, het opzeggen van een abonnement, verzoeken om persoonsgegevens in te zien/te wijzigen, kan men terecht bij de klantenservice. Deze is bereikbaar via e-mailadres: info@hellocarwash.nl – via telefoonnummer: 085 – 004 32 99 (bereikbaar op ma t/m vrijdag van 09.00 – 17.00uur, uitgezonderd feestdagen) of via een schrijven aan Hello Carwash, Barckalaan 20, 2909 VC Capelle aan den IJssel.

Artikel 11: Klantgegevens
11.1 De abonnee houdt Hello Carwash onverwijld op de hoogte van wijzigingen in de gegevens van de abonnee, zoals wijzigingen in de naam, het adres, het e-mailadres, het telefoonnummer, dan wel het rekeningnummer. De abonnee doet dit door een schrijven te richten aan: Hello Carwash, Barckalaan 20, 2909 VC Capelle aan den IJssel. Wijzigen via e-mail wordt als gelijkwaardig beschouwd, mits gericht aan abonnementen@hellocarwash.nl onder vermelding van de naam en het kenteken van de abonnee. De abonnee ontvangt uiterlijk binnen 7 werkdagen per email een schriftelijke bevestiging van de wijziging.
11.2 Bij het verwerken van persoonsgegevens houdt Hello Carwash zich aan de geldende regelgeving, waaronder de Wet bescherming persoonsgegevens. Hello Carwash zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.

Artikel 12: Inschakelen derden
12.1 Hello Carwash heeft het recht om bij de uitvoering van het abonnement derden in te schakelen.
12.2 Het is de abonnee niet toegestaan om het abonnement over te dragen aan derden, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hello Carwash.

Artikel 14: Overige bepalingen en toepasselijk recht
14.1 Op alle rechtsverhoudingen tussen Hello Carwash en de abonnee is het Nederlands recht van toepassing.
14.2 Indien enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden om wat voor reden dan ook ongeldig of nietig mocht zijn dan wel mocht worden vernietigd, blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht en zullen partijen in onderling overleg voorzien in een vervangende bepaling waarbij het doel en de strekking van de te vervangen bepaling zoveel mogelijk wordt behouden. De navolgende voorwaarden zijn van toepassing op elke verrichting van diensten ten behoeve van klanten. Afwijking op deze voorwaarden geldt alleen indien door het autowas- en poetsbedrijf schriftelijk is bevestigd. Medewerkers van het autowasbedrijf zullen op verzoek van cliënt gratis een kopie van deze algemene voorwaarden verstrekken.

LOOGMAN CARWASH BREIDT UIT MET OVERNAME HELLO CARWASH

Loogman Carwash, een toonaangevende naam in de autowasindustrie met meer dan 40 jaar waservaring, is verheugd de officiële overname van Hello Carwash in Capelle a/d IJssel aan te kondigen.

In de afgelopen jaren is in Capelle a/d IJssel met een hecht team een fantastische en succesvolle wasstraat neergezet. Hello Carwash, een van Nederlands grootste en multifunctionele wasstraten wordt overgenomen van Heerenstede Vastgoed, de ontwikkelaar van deze wasstraat. Deze strategische stap is in lijn met de visies van beide ondernemingen. Heerenstede richt zich voornamelijk op de ontwikkeling van (retail)vastgoed en De Loogman Groep ontwikkelt door in haar carwash activiteiten. Middels deze stap groeit De Loogman Groep dan ook door naar negen carwash vestigingen.

Vanaf 1 oktober a.s. kunnen de klanten van Hello Carwash, onder de vlag van Loogman Carwash, blijven genieten van de vertrouwde service die zij gewend zijn met hetzelfde enthousiaste team. “Dezelfde schone auto, maar nu met een Loogman lach,” aldus algemeen directeur Kees Yzebaart. “We zijn enthousiast om de klanten van Hello Carwash te verwelkomen in onze Loogman-familie en kennis te laten maken met onze manier van werken. Zo maken wij het verschil, iedere wasbeurt weer.” Loogman zal de komende tijd de wasstraat omkleuren naar het kenmerkende Loogman blauw, om de uitstraling van de nieuwe vestiging in lijn te brengen met hun merkidentiteit.

Loogman Carwash kijkt ernaar uit om alle bestaande en nieuwe klanten bij hun locatie aan de Barckalaan 20 te verwelkomen.